wtorek, 10 kwietnia 2018

#144

Róż i złoto

Moja bardzo dobra koleżanka poprosiła mnie o komplecik na ślub swoich przyjaciół. Trudność polegała na tym że para ma malutkiego synka i na karteczce miał znaleźć się akcent nawiązujący do tego faktu, w końcu postawiłam na stempelek małych stópek w sercu :) Generalnie na karteczce rządzi złoto i piękne różane papiery My Wedding od Craft and You Design oraz tekturki od I kropka.
 Jakość zdjęć nie oddaje uroku zestawu, dodatkowo nie umiałam sfotografować złotych elementów :/
Mam nadzieję że komplecik mimo wszystko podobał się Młodej Parze ;)









zgłaszam na wyzwanie
https://threewishescraft.blogspot.com/2018/04/zabawa-14-przebudzenie-motyla.html 

wyzwanie bloomcraft

7 komentarzy:

  1. Świetna kartka, a pomysł ze stópkami GENIALNY! Dzięki za dołączenie do wyzwania BloomCraft!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie poradziłaś sobie z postawionym zadanie - powstał piękny komplecik. Dziękuje za udział w kwietniowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca!Dziękuję za wspólną zabawę ze ScrapAndMe!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe:)

    OdpowiedzUsuń