niedziela, 25 czerwca 2017

#88

Przepis na kartkę - wyzwanie czerwcowe na Rogatym


bardzo przypadł mi do gustu przepis na karteczkę, trochę jak robienie kartki wg mapki :) więc oto składniki: 

3 różne papiery (plus baza)
3 prostokąty różnej wielkości
3 pół-perełki (bądź zamiennie guziki, cekiny itp) - u mnie gwiazdeczki
1 koło serwetka (papierowa, wykrojnikowa, materiałowa, wycięta z wzoru np. pieczątki) - ja swoją serwetkę przecięłam na pół
1 napis
1 wstążka (tasiemka, koronka zamiennie) u mnie 2 sznurki

 
co mi wyszło ... 





 

8 komentarzy:

  1. Pomysłowo wykorzystałaś przepis. Piękny napis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooo! jak pięknie! pasuje do siebie każdy element - a to nie było proste zadanie, masz rację, troszkę tak jak z mapkami, ale bez pomocy "wizualnej" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inka dziękuje, przyjemnie robiło się karteczkę wg przepisu, poproszę więcej takich wyzwań :)

      Usuń
    2. Widzę, że nie tylko mi się podobał ten przepis. :-)
      Świetna karteczka.

      Usuń
  3. nie wiem o co kaman , ale ciekawie i nietypowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały napis "robi" piękną kartkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, nawet nie wiem skąd mam tę tekturkę, ale idealnie wpasowała się w wyzwanie Rogatego

      Usuń
  5. Świetnie wyeksponowałaś tę piękną tekturkę! :)

    OdpowiedzUsuń