wtorek, 3 lipca 2018

#163

Gwiazdki na niebie 

ciągle brakuje mi czasu, wiec kolejny raz, na ostatnią chwilę prezentuję swoją interpretację mapki w całorocznym kartkowaniu bożonarodzeniowym na blogu u ULI. Mapka prosta - tylko gwiazdki, ale jak ugryźć temat, w efekcie powstało 
rozgwieżdżone zimowe niebo :) 

wykorzystałam maskę gwiazdki i pastę strukturalną, posypałam odrobiną srebrnego brokatu , szybko  i prosto.


a oto mapka wg której powstała moja karteczka 

http://kulskowo.blogspot.com/2018/06/699-kartki-bn-2018-czerwiecwytyczna.html

4 komentarze:

  1. Świetna kartka! Każda gwiazdka niesie spełnienie marzeń :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, cudownie byoby żeby choć połowę marzeń spełniła :)

      Usuń
  2. Śliczna kartka :) bardzo podoba mi się Twoja interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń