czwartek, 6 września 2018

#173

Sierpniowe wyzwanie na Rogatym


zabawa na blogu u Inki wraz z rozpoczęciem wakacji zeszła na boczne tory, wręcz nawet zatrzymała się w martwym puncie :) Wracam, ruszam niebawem nadrobię zaległości, a dziś w ostatniej chwili,  rzutem na taśmę prezentuję karteczkę z sierpniowego wyzwania szczegóły TU
Wybrałam kartkę Majki MakaArt - warstwowa bogata w dodatki i w bardzo nietypowej kolorystyce i właśnie to połączenie brązów i niebieskiego najbardziej mnie urzekło.
 Tym rzem dosyć sztywno trzymałam się wyznaczonego kierunku i powstała praca baaardzo podobna , ja od siebie dodałam może więcej złotego blasku, oczywiście dodatki wygmerane z przepastnych pudeł przydasi, ścinki papierów,
 resztki wstążki i koronek. 
 Mam nadzieję że nie popłynęłam z liftem za bardzo  :)

oto pierwowzór
 

moja wersja 
 pobawiłam się trochę tuszem, embosingiem na gorąco mgiełkami i złotm splashem




 Stempel od Project Prezent

5 komentarzy:

  1. O! Już święta! Prześlicznie wyszedł ten lift :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. święta cały rok :) już mam zapas przynajmniej na swoje potrzeby ;)

      Usuń
  2. Fantastyczny lift. Po prostu brak mi słów. Podpisuję się pod poprzednimi postami 😊

    OdpowiedzUsuń