poniedziałek, 12 listopada 2018

#181

świąteczne kamieniczki

zakochałam się w kamieniczkach z Galerii Papieru, pocięłam wszystkie jakie miałam i żałuję że nie mam więcej, zdjęcia niestety nie oddają uroku i blasku i kolorów :( taka pora roku
Papiery GP, stempel Project Prezent









zgłaszam na wyzwania

 https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-challenge-50-poinsecja.html?fbclid=IwAR3OPd7b5xs-qtffh5qRuiTOYPVrzrFRreZJF7wJNMZHbZuiMpLMT28cJGA
 
 
https://sklepikgosi.blogspot.com/2018/11/wyzwanie.html?fbclid=IwAR3RhNkt8zUkNVU8_0U-2NQLR0xu0O6PjvZK7ap__bkZJAPB5HLG32eeb74

8 komentarzy:

  1. Cudne kartki :) pełne uroku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne te kartki!
    Moja droga jestesmy parą w wymiance u Uli.. ale nie moge znalesc twojego emaila zeby napisac.. odezwij sie do mnie na majalena79@wp.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace:)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te kamieniczki - urocze kartki z nimi wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje bardzo za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja je bardzo polubiłam i wykorzystuję na różne okazje. :-))
    Bardzo podobają mi się te kartki.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo dobre słowo zawsze jest motywujące :)

      Usuń
  7. Śliczne karteczki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika

    OdpowiedzUsuń