środa, 14 lutego 2018

#126

Pamiątka chrztu

Moja przyjaciółka poprosiła mnie o zrobienie pamiątki na chrzest małej Paulinki, wręczyła mi małą ceramiczną figurkę modlącej się dziewczynki prosząc, by ta ozdoba znalazła się na karteczce. Główkowałam bo figurka dosyć ciężka, papierowa baza sztalugowa nie dałabym rady utrzymać jej, więc wymyśliłam, że zrobię to na podstawce do ramki na zdjęcia,miejsca na życzenia już tam nie było więc umieściłam je w dnie pudełeczka, do którego zapakowałam całą pamiątkę. Karteczkę można postawić na półce jak ramkę na zdjęcia a jak się znudzi to zapakować do pudełka i schować na pamiątkę. 






 Digi stempelek od  Marta Szymańska
Pamiątka została zrobiona na wyzwanie w TDZ Lift pracy Natalii Strelec 

https://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2018/02/lift-pracy-natalii-strelec.html?m=1

6 komentarzy:

  1. Надеюсь, что крещение малышки запомнится не только, как обряд, но и благодаря такой прекрасной рамке-открытке. Спасибо от блога ТДЗ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super klimacik.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancki komplecik, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu TDZ.

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna kartka, niezwykle urokliwy zestaw, dziękuję za zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń