poniedziałek, 19 lutego 2018

#128

Post zbiorczy Ula i Inka

W lutym u Uli mapka

http://kulskowo.blogspot.com/2018/02/640-kartki-bn-2018-lutywytyczna.html




U Inki lift

do wyboru trzy prace do zliftowania, w tym moja z TEGO posta , nie spodziewałam się, że tak szybko koleżanki będą liftować moja pracę i jestem ogromnie zaskoczona mnogością interpretacji mojej kartki, dziewczyny cuda robią TU można pooglądać :)

ja postanowiłąm zliftować pracę Lidki  


okienko było dla mnie nie lada wyzwaniem oto efekty


jak już mi tak dobrze poszło z jedna postanowiłam z rozpędu zliftować drugą pracę CarpeDiem  


moja interpretacja



idąc za ciosem nie mogło być inaczej tylko musiałam zliftować samą siebie, ciężki temat gdyż widziałam już tyle wspaniałych liftów mojej pracy..... 
ale zmierzyłam się z tym wyzwaniem i powstałą taka oto praca  




a oto pierwowzór 

 


20 komentarzy:

  1. Ile pięknych kartek . Wszystkie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wyszły ekstra! Szczególnie jestem oczarowana liftem kartki Lidki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jedna to piękniejsza Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG! Ile pięknych kartek - prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne kartki! :)) Każda urzeka i przykuwa wzrok czymś innym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, ale pięknie poszalałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jedna kartka, to ładniejsza! Bardzo klimatyczne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna różnorodność kartek.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie karteczki sa śliczne, ale ta z okienkiem jest cudna, dziękuję Ci za jej lift :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja inspiracyjna DL-ka faktycznie ma moc, sama ulegam jej urokowi natomiast bałam się okienka, bo to nie takie łatwe, okno i coś za nim - u Ciebie wspaniale okno wyszło! A siebie odpatrywać - to zawsze coś nowego się zmajstruje - jak Twój shaker!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne interpretacje wytycznych i Inki i Ulki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne KARTECZKI...w każdej znajdzie się coś wyjątkowego...mnie najbardziej urzekła ta z okienkiem! CUDEŃKO!

    OdpowiedzUsuń
  13. jedna - czemu nie? ale za to jakie wrażenie WOW!

    OdpowiedzUsuń