piątek, 14 grudnia 2018

#184

świąteczne kartkowanie ciąg dalszy

tym razem zabrałam się za nadrabianie - na tapetę wzięłam październikowe wyzwanie u Inki szczegóły TU . Ja wybrałam kartkę Uli która pod wieloma względami jest mi bliska :)

brokatowa kartka


Wykorzystałam maskę od Agaterii, standardowo grafikę od DigitalPaper, tekturki gwiazdek od SnipArt, brokat, drobne kuleczki  i oto powstała taka jak na mnie nietypowa karteczka ;)




 

zgłaszam na wyzwanie 
https://art-piaskownica.blogspot.com/2018/12/cards-kartka-na-boze-narodzenie-brokat.html?fbclid=IwAR0D5_U0n0irUnY5X2tuasezjECOMaVLUdKbPIzCZ8mzUl5JkYyRSr2gRsg

2 komentarze:

  1. Śliczna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kompozycja. Dziękuje za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń