wtorek, 5 grudnia 2017

#116

Kalendarz adwentowy - mam i ja :)

W tym roku postanowiłam, choć trochę późno, zrobić moim dzieciom kalendarz adwentowy. Nigdy wcześniej nie miały czegoś takiego, nawet zakupionego w sklepie. Jest to dla nich nowość i dlatego wielka radość i oczekiwanie na kolejny dzień by odkryć co tam dla nich przygotowałam:).
 Inną sprawą było samo wykonanie tego kalendarza, pomysł był taki żeby wykonać go ze ścinek i resztek papierów i w sumie po za dwoma  arkuszami papieru, które to dały tło,  pozostały elementy łącznie z tekturową bazą jest wykonana z resztek jakie zostały mi po robieniu kartek.
 Pół dnia, pół nocy cięcia i klejenia a efekty poniżej :)












 
 

Zgłaszam na wyzwanie 

https://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-24-cos-swiatecznego.html?m=1


http://niekartkowo.blogspot.ie/2017/12/wyzwaniechallenge-122017.html


9 komentarzy:

  1. superancki :) Ja się jeszcze nie odważyłam w tym roku i nie zrobiłam, może w następnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Я представляю , какую радость испытывают ваши дети, когда находят каждый день какой-то сюрприз!) Потраченное время с лихвой будет оплачено их прекрасным настроением. А календарь получился ярким, праздничным и забавным! Веселого Рождества! спасибо, что нашли время для нашего задания в блоге ТДЗ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na kalendarz adwentowy. Wspaniałej zabawy zyczę
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny jest ten kalendarz swietny pomysł dziękuję za zabawę z Towarzystwo Dobrej Zabawy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję, nie spodziewałam się tyle miłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo pracy włożyłaś :) Dziękuję za udział w wyzwaniach nie-kartkowych

    OdpowiedzUsuń
  7. super kalendarz, dziękuję za udział w nie kartkowym wyzwaniu. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń