czwartek, 7 grudnia 2017

#117

Chyba byłam grzeczna :)

.....bo był u mnie Mikołaj i przyniósł wspaniały prezent .....



Cały rok dzielnie robiłam karteczki na wyzwania u Inki więc jak tylko pojawiła się możliwość wzięcia udziału w wyzwaniu wymiankowym Torba pełna świąt to się szybciutko zapisałam.
baner wymiany światecznej
Moją wymiankową parą została Ula, od której to właśnie dostałam tę wspaniałą torbę:


Dziękuję Ci Ula zrobiłaś mi ogromną frajdę i przyjemność.
Na blogu Uli można oglądnąć więcej zdjęć.




Ode mnie do Uli pofruneła taka torebka:

Do środka włożyłam zawieszkę na prezenty trochę słodyczy i przydasi




zgłaszam na wyzwanie
https://cc-craftcorner.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-2-swiateczne-pakowanie.html       http://sklepikgosi.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-15-pakujemy-swiateczne-prezenty.html

 

17 komentarzy:

  1. Wow! Ale piękną torbę zrobiłaś! Rozpakowywanie tak pięknie zapakowanych prezentów sprawia podwójna radość.
    Dziękuję za zabawę w pakowanie prezentów ze Sklepikiem Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wymianka! Emocji zapewne było mnóstwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Aniu za piękną torbę pełną świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne Wasze torby dziewczyny i ciekawie wyposażone.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za mię słowa :) motywacja do dalszej twórczej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania Twoja torebka jest przepiękna! uwielbiam wianuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne torby z fajną zawartością.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe torby. Świetna świąteczna zabawa dostarczająca tylu pozytywnych emocji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra! Dziękujemy za udział w zabawie na naszym blogu CraftCorner :)
    Pozdrawiam Patrycja DT

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie jej z tą czerwoną gwiazdą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa z wymianką a i same opakowania zacne w rzeczy samej 😉 dziękuję za udział w wyzwaniu CC 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza. Dziękuję za udział w zabawie Sklepiku Gosi - DT Renia

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftCorner

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa zabawa a torebka bardzo ładna. Dzięki za udział w wyzwaniu CraftCorner NatiDT

    OdpowiedzUsuń