czwartek, 14 grudnia 2017

#119


Świąteczne karteczki w wersji mini

To już ostatnia odsłona całorocznego wyzwania u Inki.
Tym razem musieliśmy zmierzyć się z rozmiarem karteczki szczegóły TU.
 U mnie powstały trzy małe karteczki 10,5cm x 10,5 cm z pomocą przyszły mi,  mikołajowe prezenty od Uli :)

 



 Logo i patron zabawy:


Inka a Tobie chciałam podziękować, za cały rok fantastycznej zabawy, pierwszy rok, kiedy nie zarywam nocy by przygotować karteczki świąteczne dla przyjaciół, rodziny i znajomych. Liczę na kolejne wyzwania Na Rogatym :)


zgłaszam na wyzwania
https://blogscrapandme.blogspot.com/2017/12/ida-ida-swieta-wyzwanie-39.html       http://craftpassion-pl.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-72017-bingo-challenge-72017.html

18 komentarzy:

  1. Piękne karteczki:) Sprawią radość obdarowanym :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki :) cieszę się, że coś się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie idealnie wpasowały mi się w te karteczki, dzieki

      Usuń
  3. Świetne - bardzo podobają mi się takie kartki z efektem 3D :) Pięknie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka:)Dziękujemy za udział wyzwaniu ScrapAndMe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny zestaw - mi serce skradła pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń