poniedziałek, 15 stycznia 2018

#120

Święta, święta i po świętach......

 ależ skąd, na pewno nie u mnie:)  
Nowy rok nowe plany, ale i stare projekty będę kontynuować.
Zachęcona świetną zabawą w całoroczne kartkowanie u Inki  postanowiłam, tę zabawę kontynuować, a dodatkowo dołączę do świątecznego kartkowania u Uli, zwłaszcza że u niej kartkujemy wg mapek, które uwielbiam :)
W związku z tym, nie może być inaczej. poniżej prezentuję moje pierwsze prace w nowym roku na wyzwania styczniowe u Inki i Uli.

 u Inki 
liftowanie jednej z dwóch prac szczegóły TU ja wybrałam karteczkę Carmen

 





u Uli mapka

 
trochę popłynęłam w interpretacji :):):)



III edycja                 Logo i patron zabawy:

  


13 komentarzy:

  1. Świetne kartki :) Twoja interpretacja bardzo mi się podoba :) śliczna kartka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne obie karteczki! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rękę do dobierania kolorów i elementów! śliczne kartki masz! Oczy mi na nich odpoczywają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadałaś mojej kartce koloru i szyku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne interpretacje wytycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki - takie na bogato :) Bardzo spodobała mi się pierwsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW...wykorzystanie kwiatów w karteczce strzał w dziesiątkę, wzbogaciły kompozycję i to bardzo :) super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne interpretacje!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. srebro i czerwień - ciekawe zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń